#MusesRecomanació: exposició “Dones del món, llar i feina a Barcelona”

Avui dilluns, les Muses amb Traça us portem una recomanació per a la setmana: l’exposició “Dones del món, llar i feina a Barcelona”, que es troba al pavelló de Sant Rafael i jardins del Recinte Modernista de l’ Hospital de Sant Pau de Barcelona.

PAVELLO

Recinte Modernista Hospital de Sant Pau   Font: sites.google.com

L’exposició, organitzada per l’ Institut de la Universitat de Nacions Unides sobre la Globalització, Cultura i Mobilitat (UNU-GCM), mostra un recull  interessant de fotografies de diverses dones de procedències molt diverses i ho contraposen amb la seva situació laboral a Barcelona. Una gran combinació del tractament sobre la qüestió de gènere i la immigració a la ciutat comtal.

Teniu temps fins al 31 d’agost … no us la perdeu!

 

Esperem les vostres opinions a través de les nostres xarxes, a Facebook, Twitter o Instagram, amb el hastag #MusesRecomanació

Feliç dilluns!

 

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s